gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کامپکت AC آداپتور

این استتار دوربین های جدید است.
این آداپتور AC.
دوربین های مدار بسته، استتار است.
AC آداپتور متصل به یک پریز برق معمولی.
محل سکونت، مکان و موضوع به عنوان دوربین؟
من در موقعیت خروجی بستگی دارد.

فرم آداپتور AC است فقط آن را به عنوان است.
این یک محل است که به خوبی نوشته شده و یا نام تولید کننده و یا شماره قطعه در پشت موقعیت دوربین و بند ناف را به یک خروجی است.
کابل اتصال ساختگی تاسف است.
من در واقع استفاده کنید.
شما می توانید این کنترل از راه دور به کار گیرند.
کنترل از راه دور برای برخی از دلیل من مد روز.

توضیحات.
بسیار مشابه به صورت تجاری در دسترس آداپتور AC، عکسبرداری به طور طبیعی در اتاق!
طراحی و استتار کامل!
شروع و توقف ضبط عملیات ساده 1 دکمه بر روی کنترل از راه دور!
صلح کامل از ذهن با کنترل از راه دور!
من می توانم می شود بدون اینکه از راه دور مشکوک گرفته!
یکپارچه می تواند نصب شود هر جا که یک پریز برق و شیر وجود دارد!

من فقط می تواند آداپتور AC را ببینید مهم نیست که چگونه شما را در آن نگاه کنید تا مطمئن شوید که.
دوربین های دیگر
x Basic Bb-635

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد