gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین های جاسوسی Fiberscope عنکبوت X M-926

من نمی دانستم کمی.
پیشگیری از جرم در دوربین دامنه فیبر، من می توانم دوربین نظارت.
صحبت از دوربین دامنه فیبر، آن را به یک دوربین به منظور تایید تصور می شد که در آن که آیا مسدود شده است که آب از آب لوله گرفته است.
بنابراین، من ضد آب طبیعی است، آن را به رسمیت شناخته بود که آنچه می بینید آنهایی که کوتاه برد در مانیتور دست.
من این خواهد بود حس عموم مردم.
من می آندوسکوپی استفاده های صنعتی Toka به دیگری.
این آیا بیمارستان که مرد با دوربین معده.
وقتی که من چنین چیزی، دوربین fiberscope.
که ویکی است
با بسته نرم افزاری انعطاف پذیر فیبر نوری، یک لنز در یک پایان، و با اتصال چشمی به انتهای دست آمده.
ممکن است که به از تصویر طرف مقابل است که از نوک از طریق لوله گرفته است.

خوب، آن را نیز می تواند به عنوان یک دوربین امنیتی استفاده می شود، که همچنین می توانید یک دوربین fiberscope دور ساقه
چرا دامنه فیبر از، آن شخص در اسرع وقت شما استفاده خواهد کرد.

5M از کابل یکپارچه فیبر لنز را در یک محل باریک به ساقه وارد نوآوری Surusuru!
مبلمان از ترخیص کالا از گمرک و اتاق موتور، سقف و یا در زیر زمین، زیرا حتی آب لوله ضد آب نیز قادر به تیراندازی!
همه شما باید انجام دهید این است! اتصال USB به کامپیوتر، OK فقط برای شروع یک نرم افزار اختصاصی!
فاصله کانونی عظیم 3cm؟ بی نهایت! کلوزآپ و هر دو از چشم انداز می توان عکس!
لامپ LED6 درخشندگی بالا توسط تابش یک موضوع حتی در یک مکان تاریک گرفته سوار! روشنایی قابل تنظیم در دست!
و اگر در حال حاضر، آنچه در آن ارائه کد پیچ ​​و تاب و مناسب برای ثابت و سازماندهی دوربین!

تاریکی مارپیچ دامنه محل ظاهر باریک و تیراندازی دوربین که متخصص در!
اتصال USB به کامپیوتر، عملیات آسان با نرم افزار اختصاص داده شده! ثبت نیز هنوز گرفنت تصویر نیز امکان پذیر است!
3cm از نزدیک امکان پذیر است. شوت روشن به جزئیات است! همچنین به دورتر از محل ساقه مربوط!
120px؟ شما می توانید پنج تن از سایز ویدئو را انتخاب کنید به تناسب محیط زیست 480px کار.
عکاسی با کیفیت بالا تا 6224 × 4742px
شما اسیر قابل اعتماد موضوع حتی در تاریکی در چراغ LED6 روشنایی بالا نصب شده!
از آنجا که داده ضبط بلافاصله بر روی کامپیوتر شما ذخیره می شود، آن را بی خطر است.
از آنجا که ضد آب، نیز به تیراندازی مربوط اطراف آب، مانند توالت و غرق!

با اعمال نفوذ طناب پیچ و تاب و بیشتر گرفته انعطاف پذیر!