gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کوچک چراغ فانوس

این احساس بسیار سبک از دیوار دیده می شود .
در صورتی که برای یک دسته وجود دارد ، شما می توانید حمل و چسبیدن به آن را در دست خود را .
شما ، و نه دور برای روشن کردن محیط اطراف ، آن را با چراغ های LED بر روی سطح است.
15، به رهبری نور یا خواهد شد آن را آه خوبی نیست .
چه دوربین عالی ، زاویه دید 120 درجه چگونه است.
مایک نیز وصل شده است.
حافظه و قابل ارتقا تا 32GB
و تابع خروجی HDMI و تشخیص حرکت
من من نیز می تواند از راه دور کنترل از راه دور هستم.
بهره برداری کامل از راه دور کنترل از راه دور . ضبط ویدئو OK و البته عکاسی در کنترل از راه دور !
می توان آن را با خیال راحت بر روی بروید و یا در زمان قطع برق استفاده می شود چرا که منبع تغذیه و باطری .
من یک بخش فعال در پیاده روی ، بازی، از جمله در شب و البته کمپینگ فاجعه خاموشی شیب دار .

در حالی که نوشتن ، و شما یک دوربین جمع و جور و با کارایی بالا به چیزی بیشتر از حد انتظار است .

ویژگی های محصول و فیلمبرداری و عکاسی تصویر ، ضبط صدا و حس انسان از تشخیص ، عملکرد منبع تغذیه خارجی ، منبع تغذیه باطری ، تابع تکرار ضبط · LED نور تابع ساعت زنگ اضطراری · خروجی HDMI خارجی ، عملیات کنترل از راه دور
حجم ذخیره سازی 1920 × 1080pxl فرمت AVI
ذخیره به عنوان اندازه تصویر 2592 × 1944pxl فرمت JPG

من فکر می کنم و به عنوان یک دوربین جمع و جور با عملکرد بالا با کیفیت تصویر بالا نسبتا .

دوربین های نظارت استتار موضوعات بود