gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کوچک در جمع و جور

استتار دوربین نظارت است که می توان به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.
قدرت نور سوکت لامپ.
بنابراین، فقط به جای لامپ، نصب سیم کشی های غیر ضروری.
دوربین های مدار بسته مقرون به صرفه نیست.

نوع نوع لامپ، اما چیزی که با نور اشراق، که نمی کنند.
مادون قرمز برخی از نور نامرئی و قابل مشاهده است.
تمام مدل های مجهز به نور مادون قرمز، تیراندازی می تواند بصورتی پایدار و محکم در تاریکی نور مادون قرمز شب تبدیل می شود به طور خودکار زمانی که آن را تبدیل به آثار تیره در رابطه با سنسور نور و سایه!
(مشخصات واقعی تابش در مورد 10M)
وجود دارد و آنچه در بدن، چیزی که هیچ حافظه، چیزی واقعی نظارت از راه دور نیست در بی سیم.
به نظارت در سمت برای دیدن به دریافت خواهید کرد، نوع نظارت از راه دور، نگهداری سوابق و رایانه های شخصی VCR، یک دستگاه پخش دی وی دی به صورت بی سیم.

لازم نیست را به یک مزاحم پس از اتصال. من شروع خواهد شد ضبط به طور خودکار در رابطه با منبع تغذیه به بدن.

OnLord: BC-200 مشخصات
ویژگی های محصول
قدرت تابع در هم بافتن ضبط خودکار
ضبط تابع تشخیص حرکت
تابع ضبط مجدد،
سنسور نور و تاریکی مرتبط تابع LED مادون قرمز

تنظیم تابع
زمان تمبر تنظیم / نمایش ON / OFF تغییر تابع با
ضبط رزولوشن VGA (640 × 480) سی آی اف (352 × 288) تابع انتخاب
لامپ ضبط و وضعیت ON / OFF تغییر تابع با
ضبط / ضبط حرکت تابع تشخیص به طور منظم با انتخاب
ضبط را تکرار ON / OFF تغییر تابع با
ضبط صدا ON / OFF تغییر تابع با

پایان آلومینیوم بدن (آلومینیوم تصویب حرارت مخزن)
پوشش بدن رزین پلی کربنات
زاویه افقی: 67 °
حداقل روشنایی 0.5 لوکس 0 لوکس (IR LED در)