gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

امنیتی احراز هویت اثر انگشت با دوربین های مینیاتوری

این چیزی است که یک حسگر از حافظه های فلش احراز هویت اثر انگشت وجود دارد، حافظه USB ظاهرا تنها کسانی که ثبت نام کرده اند قادر به دسترسی به ثبت رسیده است.
ارزش ثبت نام اثر انگشت است تا 10 نفر.
من تعجب می کنم اگر یک هدف است که توسط چند نفر یک رکورد از راز مشترک؟
من نمی توانم در ثبت به شخص ثالث مراجعه کرده و یا در جایی فراموش کرده اند، حتی اگر کاهش یافته و یا.
با این حال، من نمی دانم که چرا این دوربین همان چیزی است که شده است به آن عنوان شده است.
من فکر می کنم این امکان وجود دارد که دوربین متصل است، کسانی که از استفاده که به تنهایی استفاده به طور معمول چند.
یک دوربین کوچک با قابلیت رمز عبور برای امنیت وجود دارد، اما به راحتی از آن شکسته است.

خوب آن جعبه مانند مورد w34 × × H91.2 D12.8mm اندازه محصول است.
یک سنسور اثر انگشت وجود دارد و کشیدن اسلاید است که به جعبه متصل شده است.
به عبارت دیگر، آن است که یک سنسور اثر انگشت قابل حمل است.
لطفا سنسور اثر انگشت بپرسید که چرا قابلیت حمل مورد نیاز است.

در من وارد شرح دوربین جمع و جور تر.
که تنها افرادی که در پیش به سنسور اثر انگشت ثبت نام کرده اند، قادر به تکثیر صدای هنوز هم تصویر تصویر گرفته شده توسط دوربین های کوچک است.
ثبت نام اثر انگشت است تا 10. من می توانم به عنوان یک حافظه به اشتراک گذاشته تنها اعضای از ده بزرگترین در ثبت نام از هر یک به تنهایی استفاده کنید.

صحنه استفاده محدود بوده است، اما یک دوربین مخفی جمع و جور در قیمت مناسب.

تنها برنامه احراز هویت اثر انگشت صفحه نمایش روی دیسک اختصاص داده شده هنگام اتصال به یک کامپیوتر شخصی.
عملکرد امن است که نمایش روی دیسک ذخیره سازی برای اولین بار آن را به احراز هویت اثر انگشت است!
مجهز به 8GB حافظه داخلی، آن را نیز امن برای شیب دار و داده ها ذخیره سازی استفاده!
مجهز به اسلات کارت حافظه microSD است.
از آن خواهد شد به کارت ذخیره پیش رو اگر شما وارد کردن یک کارت حافظه.

عکاسی، ویدیو و گرفنت تصویر ساکن و ضبط صدا، توابع امنیتی احراز هویت اثر انگشت و عملکرد منبع تغذیه خارجی

اندازه 640 × 480pixel فرمت AVI ذخیره سازی ویدئو
ذخیره به عنوان هنوز هم حجم تصویر 1600 × 1200pixel فرمت JPG
30fps دوربین نرخ فریم
حداقل پوشش خدمات نور 1.0Lux
حدود 3 ساعت زمان عامل
این اندازه گیری از عملکرد باتری های اولیه است به طور کامل شارژ می شود.
آیا با توجه به محیط زیست به مشتریان خود را تغییر دهید.
این تضمین نمی توانیم یک باتری ارزش نظری هم عامل است.
اندازه محصول مورد w34 × × H91.2 D12.8mm
درباره وزن 38G

اگر محصول آسیب دیده است، شما ممکن است داده ها در داخل بازیابی نمی تواند قفل را نمی توان منتشر شد.