gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین مینیاتور نوع بلندگوی قابل حمل

من دارم فرض به نوع بلندگوی قابل حمل.
تایپ شما در بلندگو توسط اتصال و یا با اشاره به شنیدن مانند آی پاد چه تصویری از بلندگوهای قابل حمل.

حجم اول است.
5.2cm عمق 5cm در ارتفاع روی 8cm
I بلندگو در سمت های ضخیم ساعت جدول دیجیتالی قرار داده است.
چند تابع فراوان، چه رسانه ای پخش از زینت.
این امر می تواند Yorikeri به انسان که آیا غیر ضروری و یا لازم است.
در، سابقه می تواند به تنهایی ضبط صدا، عکس، ویدئو، صدا هنوز هم.
دوربین دو و مادون قرمز اصلاح دید در شب.
دوربین با عملکرد بالا جمع و جور به اندازه کافی رونویسی شده توسط دیگر ضبط تکرار، منبع تغذیه خارجی، 32GB حافظه است.
یک ساخته شده است در FM تیونر رادیو.
احساسی که به برخی از مردم به عنوان رادیو استفاده شود به نظر می رسد.
مانیتور LCD با جلو مجهز شده است.
را می توان به عنوان یک جدول اگر صفحه نمایش ساعت وجود دارد استفاده می شود.
می تواند به عنوان قاب عکس دیجیتال اگر من قرار داده استفاده می شود.
را می توان به عنوان یک طرف دستگاه پخش MP3 بلندگو استفاده شده است چاپلوسی نیست.

شرح زیر است.
که قابلیت های ویدیویی برای حالت تصویربرداری وجود دارد یک منوی مخفی خواهد متوجه نمی شود.
به راحتی او می تواند به رادیو FM از پخش ویدیو، عکس و موسیقی را تماشا کنید!
صلح از ذهن ممکن است به ساقه در حالی که چک کردن زاویه 2.0 اینچ مانیتور LCD با آن!
مجهز به 6 نور مادون قرمز و نور به طور خودکار روشن پس از تاریک. من جلب توجه نمی کند چرا که آن نوع نامرئی است.
راه اندازی ساده است! من به راحتی می توانید آن را به کار گیرند در حالی که از روی مانیتور.
تقویت کننده های Hi-Fi با بلندگوهای! من استفاده به عنوان یک پخش کننده MP3 صوتی با کیفیت بالا است که معمولا!
می تواند به عنوان قاب عکس دیجیتال این محصول را با قرار دادن اطلاعات بر روی کارت حافظه استفاده می شود!