gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

جعبه دستمال کاغذی دوربین نوع جاسوسی عنکبوت X M-925

این بیشتر دوربین های جاسوسی بر اساس جعبه بافت روزانه وجود دارد.
و برای قرار دادن در هر نقطه میان نیز در محل کار در ماشین در خانه، و قادر به حمل، دوربین جاسوسی برای نظارت خوبی از قابلیت استفاده است.
لطفا البته قرار دادن بافت.
من از کنترل از راه دور دیگر به کار گیرند.
ویدئو من نیز می تواند هنوز هم تصاویر تیراندازی.
این یک دوربین نظارت استتار است که می تواند با سهولت در خانه یا در محل کار استفاده می شود.

شرح بیانیه.
نیروی عملیات و عملکرد نگرانی برای مدت زمان طولانی از نظارت یک باتری با ظرفیت بالا نصب شده!
قابلیت های جرم و جنایت و نظارت از تعجب مجهز به یک تابع عملی تشخیص حرکت، و غیره در ویدئو با کیفیت بالا!
طراحی شیک است که به دوخت سفید بر روی پارچه سیاه قرار!
محل نصب و راه اندازی آزادانه! موارد امنیتی که به اتاق مخلوط!
بافت جعبه و آپ تایم قابل توجهی تا اگر آن را برای اتصال شارژر با هم!

با کیفیت 720P مدل با کیفیت بالا از! قوی ترین کیفیت تصویر حتی 12 میلیون پیکسل ذخیره عکس!
پاک کردن تصاویر با استفاده از آخرین فن آوری فشرده سازی H.264 با تعمیر و نگهداری کیفیت عالی از کیفیت!
کار تمام ویژگی های استفاده از کنترل از راه دور! می توان از راه دور بدون دست زدن به مورد عمل!
ایده آل برای پیشگیری از جرم و نظارت در حواس جنبش تابع تشخیص حرکت مجهز به شروع به ضبط به صورت خودکار باشد!
آیا می شود در حالی که تماشای مانیتور مانند یک تلویزیون با کابل خروجی AV عکس!
منبع تغذیه خارجی و ضبط تکرار مربوطه ضبط مداوم همچنین ممکن است! سطح عملی بشه!
ساخته شده در حافظه، مقدار زیادی بلامنازع بزرگ ظرفیت 16GB ساخته شده است در!

بهبود فایل زمان انتقال به خسته کننده، فایل انتقال سریع مکاتبات!