gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کوچک نوع عینک

نوع عینک دوربین های کوچک افزایش یافته است.
وجود دارد تنها عینک قاب کامل، اما نیم فریم نیز بیرون آمد چندین نوع.
به کسانی که روشن و شفاف از چه رنگ لنز نیز نازک.
من می توانم رنگ قاب نیز، نه تنها سیاه و سفید را انتخاب کنید.

محل لنز یک سمت و یا متوسط ​​است.
من می توانم مرکز از وضعیت که کسی که در وسط لنز شاهد شلیک کنید.
کسانی که آن طرف است، آن را تعیین اینکه آیا یا نه می توان آن را هر منطقه در پیشرفت آن ممکن است خوب گرفته بود.
البته، محدوده عکسبرداری از بالا و پایین، راست چگونه به چسبیدن به عینک در وسط لنز متفاوت است.

من فکر می کنم لنز در میانه میدان است به احتمال زیاد به گرفتار کردن، اما ما در طراحی یا الگوی است که به خوبی در حال تقلب است.
عینک دوربین های کوچک است که شما در pinhole که رنگ در اثر استتار در عینک دانم که کوچک دوربین آخرین بیرون آمد.
می خواهم به محبوب به عنوان انتظار می رود.
تعداد از ورود ممکن است کمتر در اصل، اما کسب یک ماشین در حال حاضر دشوار است.
خب، زیرا آنها تولید کننده است که می تواند به طور مداوم تحویل داده، آن محل به نام و به زودی به عنوان زمان است.

پس از آن، تفاوت در این است چون من می آیند در مدل و همچنین موقعیت دکمه عمل
این در حال تبدیل شدن آسان تر به استفاده از صحنه را انتخاب کنید.

عینک دوربین نوع ویدئو (نام تجاری TAKUMI) SP تکاور چشم
دکمه های بالا فعال است که می تواند عملکرد طبیعی
دکمه های عملیات تعبیه شده در بالای معبد مخفیانه. همانطور که در نوع معمولی، در مقایسه با دکمه های عمل در قرار دادن طرف، وضعیت تصویربرداری پس از پوشیدن طبیعت.
شما می توانید آن را از دیدگاه دیگران ببینید، تنها راه دست زدن به عینک کوچک هنگامی که شما فشار را فشار دهید.
آیا این یک مدل آسان برای استفاده و عملی است.

عملکرد، آن را به عینک نه محدود به، با کیفیت بالا، دوربین جمع و جور و پیچیده تر با قابلیت ضبط برای مدت طولانی آمده است.