gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کوچک نوع حلق آویز

این یک دوربین دیوار استتار ساعت است که می تواند بر روی دیوار نصب شده است.
همچنین یک دوربین کوچک از نوع باز است که می تواند به تنهایی استفاده می شود وجود دارد.
مانیتورینگ، مانند تلفن های هوشمند از یک مکان از راه دور با فای برجسته، عنکبوت X C-520 یک دوربین جاسوسی با عملکرد بالا است که می تواند دستکاری است.
این دور ساعت که در ساده دیوار آویزان به نظر می رسد.
این طرح همچنین می تواند در دفتر در خانه مورد استفاده قرار گیرد.
ویژگی برجسته ترین جایی است که شما با یک روتر شبکه های بی سیم می باشد.
به عنوان مثال، شما می توانید به عنوان یک دوربین IP در محیط های بی سیم اگر یک روتر فای وجود دارد استفاده کنید.
کنترل از راه دور نظارت و گوشی های هوشمند رایانه های شخصی، من می توانم کنترل از راه دور.
و سپس ذخیره رکورد در دستگاه از شخص تحت نظارت اگر شما می خواهید برای نظارت بر از راه دور.
همچنین توانایی به اطلاع از طریق ایمیل زمانی که یک فاجعه وجود دارد.
شما همچنین می توانید در حافظه از فیلم کنار ساعت و عکس های تشخیص زمین و تشخیص حرکت به تنهایی بیشتر ذخیره شود.
حافظه جانبی ساعت است تا حمایت 32GB.


پسوند های مختلف عملیات ساده در دسترس است از فشار دادن دکمه عکسبرداری اگر گوشی های هوشمند، اگر برای نرم افزار فقط PC!
سیم کشی هوشمند است آن را به عنوان ممکن است اتصال وای فای.
گوشی های هوشمند خواهد شد نظارت و مانیتور کردن یک برنامه رایگان اختصاص یافته است. می تواند ثبت شود!
تابع تشخیص حرکت شما می توانید منطقه نظارت قرار گرفته است. ایده آل برای نظارت بر یک محدوده خاص از!
عملکرد ضبط تایمر مجهز به شروع به تیراندازی به صورت خودکار در زمان تعیین!
را می توان برای مدت زمان طولانی در حمایت از منبع تغذیه خارجی گرفته شده! من همچنین می توانید با استفاده از آداپتور AC عرضه شلیک کنید.
تیراندازی برای مدت زمان طولانی نیز به یک کارت microSD تا 32GB صلح از ذهن مربوط به حرکت داده ها.
ابزار نیز بسیار عالی من می توانم به عنوان یک جدول و یا ساعت دیواری استفاده کنید!


ویژگی های محصول و فیلمبرداری و عکسبرداری عکس فوری و LAN های بی سیم · اتصال سیمی توابع از راه دور متناظر و ضبط مکرر و منبع تغذیه خارجی
فایل های ویدیویی حافظه ذخیره: 1280 × فرمت 720pixel AV Sumaho نجات: 320 × 240،640 × 480pixel فرمت mp4 PC صرفه جویی در ذخیره سازی حافظه: 1280 × فرمت AV 720pixel
فایل عکس فوری Sumaho نجات: 320 × 240،640 × 480pixel BMP فرمت PC صرفه جویی در: 1280 × 720pixel فرمت JPG

ساعت حجم بدن: حدود 220mm X 42mm X ضخامت قطر