gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

مینیاتور کیت نظارت دوربین های بی سیم

این یک سری دیوانه وار با نام تجاری TAKUMI است .
نقطه حداکثر از این کیت دوربین بی سیم کوچک که در آن کانکتور باتری در باتری 9V برای مربع با قدرت یک دوربین کوچک گنجانده شده است.
آداپتور AC نیز متصل است، اما مناسب است : شما می توانید از باتری استفاده ساده است .
در همین حال، مایک همچنین دارای یک دوربین کوچک است.
این یک دوربین کوچک است که به انتقال ویدئو که شامل صدا می باشد.
فاصله از رادیو نوشته شده است و 50M . این فاصله کافی عملی است.
شما می توانید ویدیو نظارت اگر من کراوات گیرنده مانیتور TV .
رکورد یکی از ویژگی های ضبط جانبی مانیتور است و یا اگر شما می خواهید برای ضبط .
شما می توانید دوربین را به چهار طرف گیرنده تغییر می کند.

خوب، یک پایه کوچک است که به سمت دوربین کوچک بی سیم آمد وجود دارد.
در پیچ تا این موضع ، شما می توانید راه اندازی یک دوربین کوچک در سقف در دیوار.

آن را به من نگران آن است که تا زمان با توجه به باطری .
آیا حدود 100 دقیقه. تا زمانی که کوتاه، در حال حاضر، من می توان گفت که چگونه به استفاده از .
من فکر می کنم که پایه نواز از پریز برق به همراه آداپتور AC زمانی که آن را نظارت های داخلی بود.

ماژول دوربین انتقال بی سیم ویدیو
تصویر دستگاه 1 /4 اینچ CCD شارپ
270 000 پیکسل ( 420TVLine )
فاصله انتقال تا 50M
37 درجه افقی : زاویه دید
درباره تعداد فریم 25FPS
اندازه ماژول دوربین 22 × 22 × 24mm حساسیت

درباره وزن 16G ماژول دوربین