gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

بلوتوث نوع بلندگو

اسپیکر قدرتمند مادون قرمز و بلوتوث
نور مادون قرمز فوق العاده قدرت چه چیزی است که نور مادون قرمز نامرئی فوق العاده قدرتمند تا 10 متر دارد. من تاریکی را روشن می کنم ※ تصویر تک رنگ خواهد بود.
لنز فوق العاده با زاویه دید زاویه دید افقی 110 درجه بالا است! من می توانم اتاق را به هر گوشه ای تماشا کنم.
بلوتوث پشتیبانی از بلوتوث را پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید از دستگاه های دارای بلوتوث داخلی مانند گوشی های هوشمند یا کامپیوتر خود به موسیقی گوش دهید. همچنین می توانید صدای مستقیم با کابل AUX را پخش کنید.
با اتصال Wi-Fi زوم دوربین را با گوشی هوشمند در دست می گیریم! ما "تأیید زاویه دوربین" را حل می کنیم که مشکل دوربین کوچک با Wi-Fi است! نصب نیز قابل اعتماد است زیرا شما می توانید زمینه نمایش دوربین را با یک گوشی هوشمند در زمان نصب نصب کنید.
تابع LAN بی سیم که می تواند به درستی در صحنه مورد استفاده قرار گیرد می توانید دو نوع حالت ارتباط مستقیم را انتخاب کنید که می تواند به راحتی با حداکثر فاصله 12 متری ارتباط برقرار کند و حالت اتصال اینترنت نیز می تواند از خارج استفاده شود. ※ حالت اتصال به اینترنت نیاز به یک روتر محلی بی سیم LAN (یکی که می تواند به اینترنت متصل شود).
عملیات خارجی برق تنها این محصول دارای باتری داخلی نیست. آداپتور برق متناوب و کابل را به خروجی وصل کنید.

[عملکرد محصول] · فیلم برداری (با صدا · گوشی هوشمند، ذخیره سازی microSDHC) · ضبط تصویر ثابت (فقط ذخیره سازی گوشی های هوشمند) · ضبط تشخیص حرکت (با صدا · ذخیره سازی microSDHC) · عملکرد شبکه بی سیم · عملکرد تنظیم مفصل
【رنگ】 سیاه
[وضوح تصویر] 1920 × 1080 پیکسل · 640 × 480 پیکسل · 320 × 240 پیکسل (قابل انتخاب)
[رزولوشن عکس] 1920 × 1080 پیکسل × 640 × 480 پیکسل · 320 × 240 پیکسل (قابل انتخاب)
【زاویه دید (افقی)】 تقریبا 110 درجه ※ زاویه دید اندازه گیری شده است.
[فرمت ویدئو] AVI (microSD) mp4 (گوشی هوشمند)
[فرمت فشرده سازی ویدئو] H.264
【ضبط ثبت نام】 در دسترس است
【تعداد فریم ها】 ~ 17 FPS
[کارت حافظه microSDHC (فروش جداگانه) کارت microSDHC / XC (به صورت جداگانه به فروش می رسد) ※ پشتیبانی تا 128 گیگابایت · کلاس 10 توصیه می شود
[وزن] حدود 252 گرم
[اندازه بدن] تقریبا 100mm x 170mm x 85mm (W x H x D)
[روش شارژ] هیچ ※ مستقیم تغذیه مواد غذایی توسط کابل برق
[زمان ذخیره سازی ضبط] تقریبا 22 ساعت / 1080 پیکسل (فایل های چندگانه ایجاد می شود) هنگام استفاده از 32 گیگابایت ※ زمان ذخیره سازی بسته به محیط عامل شما متفاوت خواهد بود. ※ زمان ذخیره سازی زمان کار نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد