gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

عینک از لنز مایع

عینک های خود را به تنظیم فرکانس

تنظیم مایع خود را در لنز.
تغییرات فرکانس تغییرات حجم مایع در لنز.
تنظیم مقدار مایع در شماره گیری متصل شده است.
مایع ثابت و حذف شماره گیری، مهر و موم شده است.

نزدیک بینی، دوربینی، پیر چشمی، مربوط به
تنظیم مقدار مایع در لنز در قاب سمت چپ و راست شماره گیری.
فرکانس توجه به چشم انداز ایجاد یک شکست، برای اصلاح فاصله کانونی

من فکر می کنم به جای یک به طور منظم، اما شیشه و آماده شدن برای اقدامات اضطراری، مانند فاجعه

زیپ کد گوشی تبدیل شده است

گوشی زیپ حس جدید از نوع

اگر شما را در کیف یا جیب خود را با قرار دادن کد نمی باشد، کد پیچ.
سنگین است، وقت گیر است.

یک چیزی است که در کد پستی وجود دارد.
اضافه کردن به سبد در زمانی که، با سفت کردن زیپ، و یک کتاب.
خیلی سخته به درهم و برهم کردن. نیز در آن دخیل است، به راحتی قابل حل است.

نیز گرفتار در جیب یا کیف است کد را برای این کتاب وجود دارد را می توان در فایل های فشرده از نزدیک در صورت خلاصه شده

بهترین زمانی که در حال اجرا و ورزش است، اما با یک کلیپ گوش

ابزار تمیز کردن راحت

پولیش دستی

برس دوار برای تمیز کردن
مرحله 2 چوب 60cm، 110cm
قدرت قابل شارژ

در حالی که بدون خم شدن پشت شما ایستاده، تمیز کردن در هر گوشه ای از وان
مناسب برای تمیز کردن حمام به دلیل موتوری
خوب تمیز کردن سقف یا دیوار از نوع با چوب
تمیز کردن حمام و دستشوئی بوجود می آید خوب، نوع توالت در نقص
حمل آسان به دلیل قابل شارژ

[اندازه] در مورد W16 ×. D13 × H59/107cm
وزن [در مورد 900g؛
[مواد] رزین بدن: ABS، پلی پروپیلن، و غیره
برس حمام: نایلون، پلی استر