gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کوچک X-W760، 765

هدف از کسب و کار در حال تبدیل شدن بیشتر در خرید دوربین کوچک دلیل به تازگی.
رکورد از جلسه است که اغلب فرصت.
شما می توانید نام و چهره فرد، چگونه به استفاده از یک پایه و اساس مدیریت مشتری می گویند به دنبال خدمات و یا به یاد داشته باشید.

آخرین قابلیت به خرید چون من نیز وجود دارد.
اگر شما در حال حاضر، به دنبال ضبط با کیفیت بالا و طولانی بیشتر.
مانند دوربین های کوچک تکنولوژی فشرده سازی H.246
دوربین کوچک شما می خواهید برای ذخیره به فرمت های تصویری است که می تواند به طور مستقیم بر روی گوشی های هوشمند.

هدف دیگر از کسب و کار را ترک شواهدی از حوادث و تصادفات و پیشگیری از جرم و جنایت نیز می باشد.
ماشین می تواند شواهد را ترک اگر ضبط درایو وجود دارد، و من می توانم نصب دوربین های امنیتی در ساختمان.
جذابیت است که می تواند جایگزین دوربین به آسانی ارزان و کوچک در یک راه برای کاهش هزینه وجود دارد.
با چشم آمد به طور ناگهانی، حادثه در دوچرخه سواری و یا پیاده روی.
من فکر می کنم دوربین کوچک در این زمینه بسیار موثر خواهد بود.
مشکل ساز و مخالف با یکدیگر بر روی دوچرخه.
بیشتر شکست مالی و غیره که آن را ترک کرد، و پس از آن نه در معمولا نیز خسارت بیمه.

من فکر کردم و عنکبوت دوربین کوچک X-W760، 765 قابلیت نامرئی مادون قرمز و حرکت های سنجش به طور خودکار چراغ با امر می تواند خوب.

در به کارگیری نور مادون قرمز توجه، شما همچنین می توانید در تاریکی شلیک در حال حاضر!
نور مادون قرمز سنسور نور و تاریکی جامد های اندازه گیری (سنجشی) محیط تاریک می شود!
متناسببا متمایز با اورتان باند مواد نرم!
ساخته شده در حافظه، ساخته شده در بزرگ با ظرفیت 16GB!
امکان ضبط طولانی با یک منبع تغذیه خارجی مکاتبات تابع!
پشتیبانی از فایل انتقال با سرعت بالا!
ضبط صوت و صدا با کیفیت بالا تصویب میکروفون روشن!

دوربین کوچک X-A320 MP4 H.264

فشرده سازی و ضبط سیستم 60FPS مینی دوربین 32MB از H.264 MP4 ویدئو را می توان در گوشی های بدون کلید دارد نوع ورود خودرو ایفا کرده است.

دوربین های کوچک شما را به یک ویدیو از گوشی های هوشمند به طور مستقیم.
MP4 ویدئویی استفاده می شود در بدون کلید 60FPS دوربین فشرده
شما می توانید در گوشی های هوشمند فیلم عالی با دوربین های کوچک نگاه کنید به طور مستقیم، زیرا MP4 ویدئویی می باشد.
شگفت زده به 60fps.
این عمل صاف ویدیو دوربین همتراز می شود.
علاوه بر این، آن را از خارج از اندازه کوچک از نوع دوربین بدون کلید آن نیز تعجب آور بود.

شما می توانید بیشتر از منبع تغذیه خارجی استفاده کنید، و برای اتصال به تلویزیون از طریق کابل کامپوزیت، شما می توانید بازی.
عملکرد بالا دوربین نسبتا کوچک.

به هر حال،، 1080P (در 30fps) تعداد قاب 720P (60FPS).
سیستم ضبط فشرده سازی H.264 خوب است.
حافظه میکرو SD32GB مکاتبات
حدود 64 دقیقه مداوم زمان عمل 1080P (درباره فایل 1.9GB فیلم را در حدود 16 دقیقه تا بیش از یک)
حدود 70 دقیقه 720P (در مورد فایل 1.9GB فیلم را در حدود 18 دقیقه تا بیش از یک)
حجم ذخیره سازی 1920 × 1080pxl
حداقل روشنایی 1.0Lux
رابط USB 2.0
چه، اما خوب است، این دوربین جمع و جور است.

من فکر کردم که آن هم یک دوربین کوچک نیز توصیه می شود، نه تنها مردم از گوشی های هوشمند بدون کامپیوتر.

با این حال، لنز دوربین pinhole که نیست، آن F2.0 است.
واضح است، شما می توانید ببینید که آن را یک لنز دوربین است.

عنکبوت X-A320