gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین دوچشمی دوربین مینیاتور

این یک عملکرد زوم با دوربین دوچشمی کمتر نوع است .
صفحه نمایش LCD 2 اینچ همراه با .
آیا زوم اپتیکال 12X .
شما می توانید ضبط فیلم از 12 بار در حالی که در حال مشاهده با دوربین دوچشمی عبارت دیگر زوم.
و حتی بدون چشم در برابر دوربین دوچشمی ، شما می توانید زوم در حالی که ضبط بر روی مانیتور ال سی دی را تایید کرد.
علاوه بر این، مانیتور LCD، I می تواند در نقطه ای بازی کند.
جای خوب دیگر
من به عنوان یک منبع انرژی باتری های AA مناسب برای فضای باز.
من دو باتری AA قرار داده است.

حافظه تا 32GB خارجی.
چیزی که زوم بالا، بسیار عالی می تواند با عمل ساده زوم کردن فقط سمت دوربین.
آن را به عنوان چهار برابر بزرگنمایی دیجیتال نوشته شده فقط ( ثابت ) ※ دوربین 12X بزرگنمایی زوم اپتیکال .

مانند تماشای پرنده و ورزش ؟

آیا انواع مختلفی از صحنه بهره برداری انجام دهد.
آیا این یک صحنه، مانند گرفتن عکس و یا شواهد ویدئویی از راه دور .
به هر حال، شما می توانید صدا در فاصله ضبط کنید. اما طبیعی است.
عملکرد بالا دوربین جمع و جور زمان سنج خودکار، عکسبرداری پیوسته ، تثبیت کننده تصویر ، نمایش اسلاید نیز می تواند

حجم ذخیره سازی ویدئو 1920 × 1080،1440 × 1080،1280 × 720،848 × 480،640 × فرمول 480pxl انتخاب فرمت AVI
ذخیره به عنوان اندازه عکس 2592 × 1944،2048 × 1536،1920 × 1080،1280 × 960،640 × فرمول 480pxl انتخاب فرمت JPG
نرخ فریم تا 30fps

به نظر می رسد خوب است، دوربین شکاری دوربین جمع و جور است که می خواهید .