gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

حلقه های مغناطیسی نوع دکمه عمل دوربین

دوربین چیزی است که شما درپوش را فشار دهید تا لنز pinhole که.
این دوربین جمع و جور به اصطلاح دکمه نوع است.
به جای به عنوان یک دکمه لباس استفاده می شود، آن را به دکمه از جدول به نظر می رسد، یک 2cm جعبه شکل، 5cm در داخل وجود دارد.
این یک دکمه از نوع کلاسیک دوربین جمع و جور است وجود دارد از قبل.
این از این زمان آمد، به عنوان مورد ممکن است، و تبدیل به یک مشخصه را برای استفاده از یک حلقه مغناطیسی به عنوان یک سوئیچ.
آیا حلقه مغناطیسی.
چیزی که عملیات شروع می شود بعد از نزدیک به حلقه مغناطیسی.
زمان، آن را درست مثل برگزاری همان حلقه متوقف شود.
من شما می توانید حلقه در طول تیراندازی نزدیک نیست.
فاصله ممکن است دچار مشکل است، اما شاید من فکر می کنم و یا نمی کند آن را تحت تاثیر قرار نمی بسیار نزدیک نیست.
از آنجا که آن اثر مغناطیسی است، اما آن یک آهنربا است.
اگر چه من انجام خواهد داد بستگی به قدرت آهنربا.
شما می توانید A ~ کشش واحد پشتیبانی فنی از آهن ربا، با قدرت به یا دافعه من فکر می کنم شما رو به کار سوئیچ.
این حتی اگر محصولات صنعتی آهنربای قوی، قوی، ضعیف است، جذب، توسط ترتیب امتیاز که هر یک از دیگر دفع، اما شما می توانید شفت در مجاورت چرخد.
چه می شود اگر، من خوب به خاطر فرسایشی وجود ندارد.
اگر چه داستان منتقل شد، با استفاده از قدرت آهن ربا یک دوربین کوچک است که می تواند بدون عمل غیر طبیعی ساقه است.

جدید در دوربین امنیتی لنز را فشار دهید به نظر می رسد با یک کلاه که از جلو را!
عملیات دکمه های غیر ضروری غیر طبیعی است! این اجازه می دهد تا شما را به تصاویر بدون دست زدن به بدن!
من می توانم بدون احساس ناراحتی استفاده هر کسی حلقه ساده کمی بزرگتر است!
من معمولا به عنوان یک دکمه در هر زمان اقدامات پیشگیری از جرم پوشیده، شما می توانید!
عملیات در یک اندازه جمع و جور و آسان! زنان همچنین توصیه می شود!

می توان از تصاویر زنده گرفته شده است به جزئیات! برای رسیدن به کیفیت تصویر HD با کیفیت بالا!
علاوه بر ویدئو با کیفیت HD را می توان در تصاویر با کیفیت 30fps صاف ثبت!
پاک کردن تصاویر با استفاده از آخرین فن آوری فشرده سازی H.264 عالی در تعمیر و نگهداری کیفیت کیفیت!
عملیات قابل اطمینان با حلقه مغناطیسی! می توان آن را بدون دست زدن دکمه در یک ژست طبیعی عمل!
همیشه قابلیت شواهد جمع آوری نشان در موارد اضطراری داشته باشد پوشیدن!
صلح از ذهن با عملکرد خودکار ضبط برای شروع ضبط به صورت خودکار در هنگامی که برق روشن است!

کارت حافظه مناسب به تصویب رسید برای جنبش متناظر داده ها در یک زمان طولانی! تا 32GB پشتیبانی