gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

مینیاتور نوع کلاه دوربین

این سرگرم کننده دوربین کوچک است.
کوچک درپوش نوع دوربین، کلاه.
این است هدف هدف تیر اندازی در راه گرفتن تحت پوشش در که کلاه نیست.
اگر چه من خوب به جایی قرار داده است.
این یک دوربین کوچک است که می تواند به تصویر کشیده است : جلو، عقب، چپ و راست در اطراف 360 درجه رنج می برند کلاه به طور معمول.
این مناسب است، زیرا شما می توانید با کنترل از راه دور در دست هم عمل.
ضبط در یک ویدئو در 30fps صاف از من علاوه بر این ممکن است به تصویر با وضوح بالا HD به طور غیر منتظره .
من فکر می کنم که عکسبرداری فیلم را در حالی که راه رفتن وجود دارد، بالا و پایین ، از راه خود خواهد بود، اما هیچ مشکلی با هر مقدار که دوربین متوقف شود.

من فکر می کنم آن را در زاویه بستگی دارد، اما که آن را نمی ممکن است شما را به گرفتن عکس در قفسه کلاه و تغییر کابینت از اتاق و اتاق استراحت را قطع کرد.
به راحتی از نوع قلاب، هنوز را به نظر می رسد شواهد قادر به به طور طبیعی .
من اغلب به من سرقت را بشنود.

ویژگی های محصول و فیلمبرداری و عکسبرداری با تصویر و تابع ارتعاش ، عملکرد کنترل از راه دور ( کنترل از راه دور ) • عملکرد دوربین خارجی
حجم ذخیره سازی ویدئو 1280 × 720pxl AVI فرمت
ذخیره به عنوان اندازه عکس 1280 × 720pxl فرمت JPG
نرخ فریم تا ~ 30fps دوربین
حداقل تذهیب 1.0Lux
درباره 72 درجه زاویه مشاهده
ساخته شده در میکروفن های جدید میکروفون با عملکرد بالا

زمان در حال اجرا در حدود 90 دقیقه با ثبت فقط باتری است .

می توان از این ویدئو گرفته تا جزئیات ترد ! I تحقق بخشیدن به کیفیت HD با کیفیت بالا !
آیا می شود با یک ویدئو در 30fps صاف علاوه بر کیفیت بالا ویدئو HD ضبط شده !
توجه بصورتی پایدار و محکم در ارتعاش هر یک از عملیات در استقرار تابع ارتعاش !
آیا می توان از راه دور در دست بدون دست زدن به کلاه توسط عملیات کنترل از راه دور انجام عمل!
این عملیات ساده از امداد رسانی برای مبتدیان عملیات ساده از دو دکمه !
بهبود زمان انتقال فایل خسته کننده ، پشتیبانی انتقال فایل با سرعت بالا !
من می دانم ضبط صدا و با کیفیت بالا روشن تصویب میکروفون !
(فقط ※ ویدیو ) صفحه نمایش به راحتی قابل تنظیم از تاریخ عکسبرداری و زمان
حجم تنظیم کمربند قابل تنظیم ! ( حجم: رایگان ※ برای هر دو جنس )
نوع 2