gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

مجموعه ای شارژر از همان نوع به عنوان دوربین فشرده شارژر

و به جای استفاده از باتری های تلفن همراه از ظرفیت های بزرگ است که می تواند در واقع هزینه است.
من به یک شارژر با شارژر دوربین ارائه و دوربین عنوان شده است.
به عنوان مثال، من می خواهم به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد شارژر با هیچ دوربین در محل کار.
فرض کنید که شما را همیشه در یک مکان ثابت در بالای میز.
به جای شارژر با دوربین و شارژر دوربین را به زمانی که شواهد مورد نیاز است.
مجموعه ای شارژر از همان نوع به عنوان دوربین کوچک نوع شارژر که فرض از جمله استفاده از .

این یک وضعیت که در آن شما همیشه در تماس می شود.
حتی اگر دوربین چه مقدار استتار .
یکی از جدید است به طور ناگهانی در وضعیت معمول ظاهر می شود ، این است که؟
در واقع، زمانی که آن را اشاره کرد، آن را ممکن است تا .

و ، به عنوان اندازه از اندازه از این شارژر متناسب در یک طرف .
قرار دادن به سرعت از جیب، و به خوبی مناسب برای جایگزینی.

ظرفیت باتری است که با مقدار کمی کاهش می یابد.
و اگر شما از آن استفاده کنید با اتصال به یک خروجی به صورت روزانه ، شما لازم نیست که در مورد ظرفیت باتری نگران باشید.
بله ، این پشتیبانی منبع تغذیه خارجی است .

با این حال، هیچ احساس درک زمین و تشخیص حرکت متاسفانه ، مشکل رونویسی و ضبط ظرفیت حافظه وجود دارد.
اگر شما ، صحنه است که شما در همان فضا است ، را پنهان است.
دوربین مینیاتوری مجموعه شما شجاعت.

می توان از این ویدئو گرفته تا جزئیات ترد ! I تحقق بخشیدن به کیفیت HD با کیفیت بالا !
آیا می شود با یک ویدئو در 30fps صاف علاوه بر کیفیت بالا ویدئو HD ضبط شده !
توجه معمولی لامپ چراغ وضعیت عملیاتی !
عکسبرداری قوی در تاریکی های چشم انداز تابع تصحیح استقرار شب !
این عملیات ساده از امداد رسانی برای مبتدیان عملیات ساده از دو دکمه !
بهبود زمان انتقال فایل خسته کننده ، پشتیبانی انتقال فایل با سرعت بالا !
من می دانم ضبط صدا و با کیفیت بالا روشن تصویب میکروفون !

صفحه نمایش به راحتی قابل تنظیم از تاریخ عکسبرداری و زمان