gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کوچک پوشیدنی

عبارت دوربین جمع و جور دوربین پوشیدنی .
تعریف پوشیدنی
چه آن را می پوشند .

کلام پوشیدنی دوربین جمع و جور دوربین .
به نظر می رسد به دوربین عمل مورد استفاده قرار گیرد .
نوع نصب شده بر روی کلاه ایمنی در صحنه های ورزشی
من را به سمت نزدیکی دلبستگی گوش در روزمره متصل شده است.

جایی که شما می توانید شلیک دست آزاد ، زمانی که در حداقل مخرج مشترک هر یک از دوربین های مینیاتوری محصور شده است .
هنگامی که دوربین پوشیدنی به دوربین عمل شهر شده اند که در ورزش در فضای باز استفاده می شود به ارمغان آورد و .
من تکامل مانند ضبط دیگر مانند کیفیت تصویر مانند زاویه تیراندازی این دسته نیز در رقابت با گوشی های هوشمند انجام خواهد داد .

از ویژگی های کلیدی دوربین های پوشیدنی
بدن جمع و جور و سبک وزن به اندازه خرما
عملکرد ضد آب و ضد گرد و غبار است که در خارج از منزل، از قبیل دریا و کوه
دلیل آن می تواند نصب شده برای پوشیدن دارم ، می تواند در دست گرفته
من لذت بردن از تیر اندازی و در نقطه نظر انسانی در صحنه های مختلف دوچرخه سواری و مسابقات ماشین ، مانند عکسبرداری از یک چشم انداز حیوان خانگی ، تنوع غنی از صحنه عکسبرداری

دوربین پوشیدنی RAMASU ،

مشخصات اصلی
2.0 صفحه نمایش لمسی ال سی دی پانل
مربوط به ضبط رسانه های 32GB کارت میکرو
(2048 × 1536 ) حدود 100 میلیون پیکسل (2592 × 1944 ) حدود 300 میلیون پیکسل در حدود 5 میلیون پیکسل تصویر هنوز هم حالت پیکسل موثر ( 1280 × 960 )
فایل تصویری با فرمت JPEG
حدود 60 فریم در ثانیه (640 × 480 ) در 60fps در مورد 30 فریم در ثانیه 640 حالت ویدیو با وضوح 720P ( 1280 × 720 ) در 30fps است
فرمت های تصویری AVI
صوتی در هنگام ضبط فیلم
ساخته شده در میکروفن بله
کامپیوتر رابط USB2.0
منبع تغذیه باتری لیتیوم یون 440mAh ماشین آداپتور DC برای خانه استفاده از ( PSEAC ) آداپتور شارژر باتری ، باتری ( باتری AA چهار اختیاری )
( هنگامی که به طور کامل شارژ ) حدود 2 ساعت از زمان ضبط پیوسته
حدود 63 × اندازه بدن حدود 42 × قطر 22mm در مورد
درباره وزن بدن 46g

امکانات و توابع
IPX8 تابع ضد آب
زوم دیجیتال 4x
F3.1 = 9.3mm جمعه ارزش ] فاصله کانونی
شاتر الکترونیکی
قرار گرفتن در معرض جبران خسارت های اندازه گیری (سنجشی)
اصلاح حساسیت های اندازه گیری (سنجشی)
تعادل رنگ سفید