gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

قابلیت تنظیم زاویه دوربین جمع و جور

آیا 90 درجه .
به عنوان مثال ، ممکن است برای تنظیم زاویه به بالای از جلو توسط interpolating جیب سینه .
این مناسب است.
من فکر می کنم که تقاضا وجود دارد.

نوع ضبط صوت .
من می توانم ساندویچ در جیب یا تسمه است یک کلیپ بزرگ در پشت وجود دارد.
کلیپ از جیب ، جهت لنز دوربین را می توان به زاویه سمت بالا از پشت اگر شما آن را به جیب پلاگین تنظیم شده است.
دوربین را روشن نکنید تا سطح آن را قرار داده راه دیگری در اطراف .

من فکر می کنم ضبط و پخش صدا با کیفیت بالا است که من در حال حاضر می توان گفت که نوع ضبط صدا .
با ضبط راه - 256kbps را با کیفیت صدای ]
ضبط مداوم : 4 ساعت ( فایل تا 3 ساعت / WAV در حدود 350MB است ایجاد چند )
صوتی پخش موسیقی قابلیت پخش پشتیبانی از MP3 · WMA. ضبط با فرمت WAV .
من می توانم در نقطه ای ساخته شده است در بلندگو بازی ، بنابراین گوشی بند .
من می توانم حجم در صفحه نمایش LCD پخش نور پس زمینه تنظیم و یا حذف داده های غیر ضروری .

این است که .
پس از آن، عکس و فیلم به طور معمول.
آیا وجود یک صفحه نمایش LCD- پشت روشن ، اما ضبط و تولید مثل از بدن غیر ممکن است.

اگر شما به استفاده از آنها می خواهند ، توصیه می کنیم یک نوع دوربین کوچک از دستگاه پخش رسانه ای .
عنکبوت X M- 914 مانند چشم صوتی.

یا عنکبوت X M912 1.44 کریستال مایع به نوع ضبط IC متصل شده است.