gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

چراغ قوه دوربین جمع و جور

این چراغ قوه معتبر استتار دوربین مجهز به چراغ LED و قابلیت مادون قرمز می باشد.
همزمان ضبط صدا عکسبرداری های ویدئویی
تاریخ و زمان ضبط عملکرد

می تواند تا حداکثر در حدود 30M نقطه پرتو نور LED تحت تابش
می تواند تا حداکثر در حدود 10M نور مادون قرمز به رهبری تحت تابش
بنابراین شما می توانید شلیک کنید با استفاده از یک متفاوت است.
شما نیز دریافت صدا، چرا که شما همچنین می توانید با ثبت تاریخ و زمان، آن است که من می تواند برای کسب و کار استفاده کنید.

من قادر به ساقه در حالی که نور است که با استفاده از پرتو نقطه LED روشن،
ما قادر به گرفتن عکس با نور LED مادون قرمز در حالت تاریک نیست.
شما همچنین می توانید به عنوان یک چراغ قوه استفاده می شود، البته!
فقط دکمه ضبط و سوئیچ نور آسان است به کار گیرند.

با 16GB حافظه داخلی حداکثر آپ تایم ضبط معمولی: ضبط / نور LED برای حدود 4 ضبط ساعت: مادون قرمز / حدود 4 ساعت: حدود 3 ساعت
این است که به اندازه کافی امنیت شخصی، در صورتی که برای نظارت بر اهداف است.
آیا این نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد به نگهبانی و گشت زنی در شب حتی در محل کار.

محصول اندازه حدود 191 × 55mm (قطر × طول)
وزن حدود 295g
دمای 0 ℃ -50 ℃
یا کمتر (بدون تراکم) عامل رطوبت 15-85٪
مواد ریخته گری آلومینیوم

عملکرد عالی دوربین جمع و جور است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد