gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کوچک نوع گوشی های هوشمند باتری های تلفن همراه برجسته

در قالب یک تلفن هوشمند، من می توانم در دوربین های جاسوسی تلفن همراه و باتری استفاده کنید.
این بسیار عالی است که می تواند قدرت را به سایر مدل ها و تیراندازی های مخفی و طراحی هوشمند فراهم کند.
آسان برای نگهداری از نوع باطری موبایل دوربین کوچک معمولی است.
من فکر می کنم جذاب، حتی فقط یک فیدر قدرت طراحی گوشی های هوشمند.
کابل مربوطه چند عرضه خوب است.
اتصال از پنج سمت این است که شاخه به USB بدنه اصلی است.
رعد و برق microUSB و دارد، miniUSB اسکله نوکیا.

این یک عملکرد دوربین کوچک است.
در آخرین فن آوری فشرده سازی بالا از H.264، فروشگاه های ویدئویی را می توان در ویدئو با کیفیت بالا از 2 برابر نرمال ذخیره شده است.
زاویه دید لنز زاویه 120 درجه است.
و شما می توانید در تاریکی شلیک و به دلیل آن نور مادون قرمز نامرئی نصب شده است.
آیا می توانم با اتصال به یک منبع قدرت خارجی بیشتر، و ضبط دیگر از 6 ساعت در باتری به تنهایی پاسخ می دهند.
تشخیص حرکت، مکرر ضبط رونویسی نیز از ویژگی های.
32GB حافظه خارجی است.

متوجه کیفیت تصویر بالا و مادون قرمز قدرتمند + تیر اندازی فوق العاده گسترده ای! قویترین مدل از نوع دید در شب!
نور مادون قرمز قوی نصب شده در این مجموعه قوی! به طور کلی نور روشن بیش از یک منطقه گسترده ای!
استاندارد فشرده سازی با حفظ کیفیت عالی از کیفیت تصویر. روش کدک H.264 به تصویب رسید!
ممکن است به ساقه تمام اتاق گسترده در لنز فوق العاده با زاویه دید عریض در حدود 120 درجه زاویه دید!
ضبط شروع می شود به صورت خودکار توسط سنجش از دور حرکت به این دلیل که تشخیص عملکرد ضبط حرکت با!
آن را به 24 ساعت مربوط به ضبط در همه زمان توسط یک منبع تغذیه تکرار + عملگر ضبط خارجی با!
مجهز به عملکرد شارژ خارجی در واقع! را می توان به یک دوربین دیجیتال و یا گوشی های هوشمند شارژ!
I را می توان با خیال راحت استفاده می شود و به راحتی 5in1 کابل USB چند متناظر با هم iphone5!
پذیرش کارت حافظه در جنبش اطلاعات مفید مربوط به زمان را طولانی تر ضبط! پشتیبانی تا 32GB

کلمه از دهان نیز در حال حاضر وارد شده است.
این ظاهر سرد است به طور جدی!
این در گوشی های هوشمند به نظر می رسد، هیچ ناراحتی با به اگر این را نداشته باشند وجود دارد! آیا بررسیها معمولا نوشتن نیست، اما این محصول توصیه می شود.

من میخواستم بدونم که برای دیدن نوع شارژر تنوع، اما من فکر می کنم این بهترین است.
ظاهر، واقعا سرد است!

من فکر می کنم طراحی یک دوربین جمع و جور بسیار عالی است.