gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

Gamubotoru دوربین نوع جاسوسی عنکبوت X M-923

بطری فرم ها، مانند آدامس و آب نبات و ملتمس.
درب خوش شانس در سیلندر است.
بطری است، سه نوع مهر و موم وجود دارد.
همچنین یک مهر و موم بالای درب وجود دارد.
همچنین ممکن است برای چسباندن پوست کردن مهر و موم واقعی است.
است یک دوربین پین سوراخ و میکروفون در طرف بطری وجود دارد.
تیراندازی بدون سوئیچ در بدن بطری هستند، من با کنترل از راه دور انجام خواهد داد.
کنترل از راه دور نمی تواند بسیار تنها در محدوده نزدیک باشد.
هنوز هم آن است که مشکوک نیست چرا که هیچ اقدام به فشار سوئیچ با لمس بطری وجود دارد.
علاوه بر این، از آنجا که یک تابع تشخیص حرکت وجود دارد، شما می توانید نظارت بر حوادث مشکوک استفاده کنید.
در واقع من فکر می کنم آن را در اینجا خواهد بود برنامه های کاربردی.
تاریخ و زمان این ویدئو من همچنین می توانید تنظیم کنید.
شواهد انکار ناپذیر در حال حرکت های ویدئویی.
در واقع من به آدامس و آب نبات و مکمل به بطری قرار داده است.
توصیه های اداری و اتاق انتظار، قفل، و غیره اتاق استراحت.
عکس، تصاویر متحرک، من می توانم ضبط صدا استفاده کنید.

ویژگی های محصول و عکاسی، ویدیو و گرفنت تصویر ساکن و ضبط صدا، تابع تشخیص حرکت و عملکرد کنترل از راه دور
رنگ سفید
اندازه 720 × 480pixel فرمت AVI ذخیره سازی ویدئو
هنوز هم اندازه ذخیره سازی تصویر 1280 × 960pixel فرمت JPG
با کیفیت 30fps نرخ فریم
حداقل پوشش خبری 1.0Lux
درباره 72 درجه زاویه دید
ساخته شده در میکروفون جدید میکروفون عملکرد بالا
اندازه محصول حدود 80 × 52MM (طول × قطر)
وزن حدود 43g

مجموعه شامل: 1. کابل برای اتصال بدن 2.USB 3. اختصاص داده شده کنترل از راه دور 4. کتابچه ژاپنی گارانتی 5. محصولات