gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

نوع های اعلام حریق دوربین های مینیاتوری

این یک دوربین نظارت است که آلارم آتش استتار از سقف ، نصب شده است.
و من یک دوربین جاسوسی محبوب هستم .
به جای را تحت حق ، بیرون آمد این زمان ، آن است که بصورت مورب به سمت پایین .
این همان زاویه از دوربین های امنیتی معمولی است.
برنامه های کاربردی مانند دست صندوق هنگامی که آن را به طور مستقیم زیر گرفته شده محدود بود.
من فکر می کنم از آن مشابه و دوربین های امنیتی عادی تیراندازی ، و در دسترس برای بسیاری از اهداف است .
تابع اصلاح با دید در شب ، مکاتبات با کیفیت بالا ! روش فشرده سازی تکنولوژی فشرده سازی H.264، پشتیبانی کامل از کنترل از راه دور ، عملیات از راه دور.
این یک دوربین جمع و جور با کارایی بالا بود.

هیچ کامل [امکانات] ، عکاسی، ویدیو و عکس های گرفته شده با قابلیت ضبط ویدیو ، تکرار دید اصلاح عملکرد (12 میلیون پیکسل را ذخیره کنید) تابع تشخیص حرکت ضبط صدا، وجود دارد.

حافظه دارای اندام های داخلی 16GB.
این یک 10 ساعت حداکثر عملکرد باتری تنها.
حجم شبیه به یک اعلام حریق واقعی تا 10cm توسط قطر است .
رنگ آن نیز سفید است.
این یک استتار اعلام حریق دوربین جمع و جور است .

ویدئو حجم ذخیره سازی 1440 × 1080،1280 × 720،320 × فرمول 240pxl انتخاب
فرمت فایل فرمت MOV H.264
12 میلیون پیکسل اندازه هنوز هم ذخیره سازی تصویر 4032 × 3024pxl

فرمت JPG فرمت فایل