gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

ضبط کننده آی سی فوق العاده جمع و جور

من برای شش ساعت گیر کرده ام و قصد دارم ادامه دهم. من نمی توانم روی طرف دیگر تمرکز کنم
علاوه بر این، به دلیل اینکه اعلامیه ارتباطات جمعی است که وعده داده و اولین بار دروغ است.
ضبط صدا حداقل مورد نیاز است، اما نگرانی اصلی زمان ضبط است.

برای جلسات و جلسات که به راحتی با سه دکمه عمل می کنند.

لوازم جانبی: راهنمای آموزشی / گارانتی
تضمین کیفیت: تضمین کیفیت 1 ساله
راهنمای استفاده: بله
کشور مبدا / تولید / برنامه ریزی و توسعه: چین / چین / ژاپن
فرم بسته بندی: جعبه مقاله (1)
اندازه بسته بندی: (W165 × D 65 × H65) میلیمتر وزن حدود 130 گرم
محدوده دما مشخصات: حدود -5 ° C ~ 40 ° C
باتری، منبع تغذیه: باتری قابل شارژ لیتیوم ساخته شده است
رابط: USB 2.0
رنگ: سیاه
ولتاژ: DC 3.7 V (استفاده از باتری قابل شارژ داخلی × 1)
مصرف برق و غیره: 7 میلی آمپر
پاسخ فرکانس: 200 هرتز-10 کیلوهرتز
نسبت S / N: 90 دسی بل
نرخ بیت: 192 کیلوبیت بر ثانیه
فرمت ضبط: WAV
پخش سازگار با فایل: MP3 / wma / WAV
زمان شارژ: حدود 30 دقیقه
ضبط باتری: حدود 11 ساعت / پخش ضبط: حدود 10 ساعت پخش موسیقی؛ حدود 6 ساعت
سیستم عامل پشتیبانی شده: ویندوز 98/2000 / ME / XP / Vista / 7/8/10 / Linux6.2 / MacOS10 یا بالاتر
حداکثر زمان ضبط: حدود 90 ساعت
حداکثر تعداد ضبط شده: 99
ضبط صوت