gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

توقف نشت آب

فقط به نشت آب از لوله، بسته بندی کردن اطراف مرطوب با آب

تعمیر نشتی آب به سرعت دچار مشکل است.
به سرعت با آب و هوا سوراخ نوار لوله اورژانس، باند FRP ثابت
در عرض 60 دقیقه برای تکمیل کار
به نظر می رسد باقی بماند بسته بندی تنها در سراسر مرطوب نیمه دائم با آب

مواد، مواد اورتان، نوار فیبر شیشه ای

من به اردک هر پی وی سی سخت، سرامیک، شیشه، چوب، بتن، فولاد ضد زنگ، فولاد، مس لوله ها، FRP، مانند فولاد کربن

260 درجه حرارت

خوب، نوار چسب اراده قوی.
پلیت تبدیل شده است سخت و محکم است که به طور کامل گسترش نوار.

زخم در گردن، دست آزاد راحتی.

نور چراغ با بازوی قابل انعطاف است که می تواند در هر شکل استفاده می شود

زخم در گردن، دست آزاد راحتی.
همچنین می تواند بر روی چیزی که زخم می شود.
روشن خواهد درخشید در دست است.

توصیه برای خارج از منزل!
بحران، همچنین به عنوان چراغ اضطراری در هنگام قطع برق البته در دسترس است.

از دوچرخه به عنوان چراغ های در حال اجرا
رایانه های شخصی به عنوان یک نور کمکی
به عنوان نور خواندن

تغییر چپ و راست مستقل، می تواند به صورت جداگانه روشن شده است.

چوبی که کهنه یا پشم بر سر ان می پیچند و مانند جارو بکار میبرند ب

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.


میکرو پاک کردن تمیز کردن کفش در پوشش

تمیز کردن خودسرانه می تواند بدون در نظر گرفتن
از آنجا که تنها قابلیت استفاده فوق العاده، پوشش کفش، دمپایی
کفپوش، کاشی، و غیره، می تواند در یکی باشد!
اقتصادی و بدون هیچ زحمتی
نوع قابل شستشو است که می تواند قابل شستشو باشد
با اتخاذ میکرو فیبر و جذب آب بسیار عالی، کم آبی بدن به سرزنش!

تمیز کردن کفش بر روی جلد آن را به عنوان نوع استفاده از میکرو پاک کردن
کفش ها را می توان در جای از نوع پوشش مورد استفاده قرار می گیرد چوبی که کهنه یا پشم بر سر ان می پیچند و مانند جارو بکار میبرند تمام آشپزخانه، حمام، حمام، کفپوش، و غیره
پیاده روی تنها یک ماده میکرو کوچک در گرد و غبار گرفتار شده!