gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

نوع آینه نوع ضبط کننده درایو 360 درجه

محصولات تیراندازی محبوب "آینه از نوع 360 درجه درایو چندوجهی ضبط" و قطعات اختیاری "نقطه کور و بدون دوربین عقب،" همچنین در مانیتور تماس ساخته شده است در حال حاضر در صورت عدم وجود 360 درجه نقطه کور تنظیم شده است.

این "نوع آینه 360 درجه درایو چندوجهی ضبط" درایو ضبط که همه خیابان جهت 360 درجه مورد نیاز از نام آن ضبط شده است. این 360 درجه به عقب و جلو، سمت راست و چپ را از دست نمی دهد، به همین دلیل است که حوادث تیراندازی از هر جهت مرتبط است. اگر دوربین پشتی را وصل کنید، محدوده 105 درجه را پشت سر می گذارید. من همچنین یک عکس از برخورد پشت پشت را محکم می کنم.

این عملیات پانل لمسی آسان است، همچنین می توانید دوربین را با دست بچرخانید. بنابراین شما می توانید به سرعت دوربین را در جهت که می خواهید ببینید و شما می توانید آن را بررسی کنید.

آیا می خواهید به ساقه همه از ویدیو از آنچه پت زاویه شلیک! در درایو نیز یک لحظه از نیاز، درایو ضبط از نوع آینه برای ارائه صلح از ذهن به راننده نگران است.

من یک کار رانندگی را از دست نخواهم داد 465 درجه تیراندازی
وقتی که من درایو ضبط به جلو فقط ساقه، اگر شما رانندگی خطرناک روبرو می شوند، مانند رانندگی سمت به سمت و رانندگی بی پروا است، ممکن است که نمی توان بدون وارد کردن محدوده عکسبرداری گرفته شده وجود دارد. حوادث خطرناک همیشه جلو نیستند. بنابراین من 465 درجه را برای ضبط کننده درایو با سرعت 360 درجه در همه جهات شلیک میکنم و یک دوربینی اختصاصی با 105 درجه دور برگشت دارد. لنز دوربین نوع گنبد از بدن درایو ضبط، و نیمه پایین از دوربین به ساقه 360 درجه کروی. تصاویر دوربین را می توان در 4 حالت دوربین بررسی کرد. ممکن است که به دیدن جلو و عقب از فیلم در یک زمان آزادانه اسلاید می تواند باشد، "حالت کروی" بالا و پایین 2 صفحه نمایش در "زاویه باز حالت" انگشت نزدیک به نرمال از ویدئو درایو ضبط "جلو و عقب"، یک بار در چهار صفحه نمایش به چپ و راست قبل و بعد از "حالت چند پنجره" نمایش داده خواهد شد.

دوربین انتخابی همچنین به عنوان مانیتور پشتی عمل می کند
نوع آینه این دوربین پشتی است که به ضبط کننده ی درایو 360 درجه در هر نقطه ی مسیر متصل می شود و از آن استفاده می کند. هنگام پارک کردن می توانید از آن به عنوان مانیتور پشتی استفاده کنید. با تنظیم، شما می توانید تصویر (معکوس چپ و راست)، بنابراین شما می توانید ماشین sensuously کار می کند. تصویر از تصویر اصلی از نوع آینه 360 درجه درایو همه جانبه درایو ضبط شده است. هنگام پارک کردن، می توانید با لمس کردن تصویر دوربین عقب، بزرگنمایی کنید. شما به راحتی می توانید دوربین را عوض کنید. با اتصال کابل به ماشین، می توانید دوربین را نیز هنگام پشتیبان گیری به صورت خودکار سوئیچ کنید.