gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

جدیدترین دوربین جمع و جور X-A610 نوع شارژر تلفن همراه

چیزی به نام قدرت هاوک HD تلفن همراه نوع باتری از TAKUMI ها.
می توان پیگیری در واقع باتری دوگانه! این یک شعار است.
دو باتری، باتری به دو ساخته شده است.
کسانی که برای ضبط و یا ویدیو ضبط و یا عکاسی از یک بدنه دوربین کوچک برای یک.
یکی دیگر از آن را به قدرت تلفن گوشی های هوشمند و تلفن همراه از بدن در نظر گرفته شده است.
باتری از منبع تغذیه خارجی قدرت به باتری برای دوربین های کوچک از بدن فراهم می کند.
این بدان معنی است باتری یدکی و باتری اصلی.

شما می توانید شلیک کنید در حالی که شارژ AC منبع تغذیه خارجی.

16GB حافظه از ارگان های داخلی
روش فشرده سازی ویدیویی H.264
حافظه، اما من فکر می کنم خوب و تعجب اگر آن 32GB خوب خارجی.
100G حجم وزن 110 × 65 × قطر 17mm (W × H × D)
من فکر می کنم به اندازه کافی طولانی مدت زمان ضبط با کیفیت بالا، کارایی بالا، دوربین جمع و جور است.

و که در آن، شما در حال نوشتن است.
با کیفیت بالا، شارژر دوربین جمع و جور برای ضبط زمان طولانی است.
عنکبوت X تجاری از دوربین های کوچک نوع باتری تلفن همراه است که در واقع می توانید به اتهام.
من آن را انجام داده، دیگر زمان ضبط از 8.
اگر شما فقط 17 ساعت است.
علاوه بر این، حافظه خارجی 32GB.
فشرده سازی ویدیویی H.264 و سیستم باتری دوگانه، این از همان TAKUMI است، اما این مشخصات بدنه آلومینیومی شیک است.
(عمودی، افقی، ضخامت) [اندازه محصول مورد 12cm × 7.8cm × 1.3cm
[وزن] حدود 122g
بنابراین، طول بیشتر، مورد جریان 1cm در عرض از TAKUMI در است.
در حال حاضر لاغری برجسته است.
وزن سنگین حدود 20G.
تفاوت در مورد آن، اما در ضبط دیگر، در مورد زمان من یک تفاوت.

در حال حاضر، با کیفیت بالا و باتری با ظرفیت بالا با قوی ترین، دیگر ضبط دوربین مینیاتوری.


x a-610s