gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

اویناوا گردشگری SNS

جزیره اوکیناوا در آب های غربی ژاپن در طول سال خفیف است و یکی از بهترین مکان های گردشگری در ژاپن است.
گردشگران نه تنها از ژاپن بلکه از سراسر جهان بازدید می کنند.
مشخصه دریا زیبا و طبیعت نیمه گرمسیری است.
امنیت عمومی نیز خوب است، و اخیرا نگهداری از فای رایگان نیز پیشرفت می کند و شما می توانید همزیستی فرهنگ شهری و طبیعت را دریافت کنید.

چنین موضوعی بر اساس اوکیناوا است
SNS در مورد اطلاعات و خدمات گشت و گذار اوکیناوا تاسیس شد.
مشخصات SNS بیدرپرس و bbpress است.
افرادی که در اکتشافات در اوکیناوا شرکت داشتند، افرادی که برای دیدار از اکتشافات در اوکیناوا آمده بودند، افرادی بودند که از اواخر اکتشاف در اقیانوس آرام دیدن می کنند.
همچنین، تبلیغاتی شرکت گردشگری اوکیناوا.
هدف ما انتشار و ارائه اطلاعات مفید برای سفرهای اوکیناوا، از جمله تجارب دیدنی، دانش فنی، مشکلات و مشکلات اوکیناوا است.
از آنجا که این یک موضوع در اوکیناوا و گشت و گذار است، برای مثال، تجربه در نقاط دیگر گشت و گذار، در اینجا خوب بود، چنین خدماتی راحت هستند OK.
از آنجایی که این مرجع برای افرادی است که در حوزه های گشت و گذار در اوکیناوا مراجعه می کنند، تبدیل به یک ترفند برای جلب رضایت سایر نقاط توریست می شود.
ارزیابی آنچه انجام می دهیم سخت است و من متوجه نمی شوم.
من فکر می کنم یادگیری از مکان های گشت و گذار دیگر مانند برنامه های گشت و گذار، خدمات و روش های تبلیغاتی بسیار زیاد است.
اساسا SNS باز است و کاربران می توانند در صورت وجود یک آدرس ایمیل ثبت نام کنند.
اگر برای ثبت نام اعضا درخواست می کنید، به آن ایمیل می توانید پاسخ دهید و اگر به پیوند آن دسترسی پیدا کنید، می توانید ثبت نام کنید.
البته این آزاد است
موضوعات و سخنرانی های کاربران در انجمن ها را می توان مشاهده کرد، حتی اگر آنها عضو نیستند.
اگر شما عضو شوید، می توانید از ویژگی های پیام خصوصی هر کاربر، انجمن خصوصی و غیره استفاده کنید.
ترجمه گوگل نیز برای چند زبانه پذیرفته شده است و اگر یک پرچم بصری انتخاب شود ترجمه می شود.
گرچه پایه ژاپنی است، شما می توانید آن را در زبان خودتان بخوانید.
نقشه گوگل در صفحه بالا جاسازی شده است و ارتباط موقعیتی بلافاصله درک شده است.

من فقط تاسیس شده و هیچ عضو ندارم.
اگر ذهنیت شما را نداشته باشید، همه لطفا بازی کنید.
هر کلمه خوب است
شاید یک ایده خوب برای ایجاد یک انجمن زبان ملی باشد و درگیر شود.
علاوه بر این، ممکن است مفید باشد برای یادگیری زبان در انجمن های دیگر.

https://okinawa.tourist-sns.com