gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کوچک (شارژر قابل حمل)

برای ضبط یک مدت طولانی من با استفاده از یک دوربین کوچک، اما آن را تبدیل به یک مشکل از حافظه و باتری است.
اندام های داخلی و حافظه خارجی است، اما چه کاری انجام دهید اندامهای داخلی و خارجی منبع تغذیه باتری است.
دوربین کوچک شارژر باتری برای یک گوشی موبایل جمع و جور وجود دارد.

آخرین مدل است که مربوط به شارژ نور چراغ + گوشی های هوشمند است.

بازگشت به نسخه با یک شیشه های قابل حمل چای LED نور از محبوبیت مجهز! !

تلفن های ◎ تا بیشتر عملی و هوشمند می توانند شارژ می شود.
◎ شهرت شارژر اثبات شده است به طور رسمی توسط عنکبوت X. تصویب شده! !
◎ البته، هزینه تمام محصولات به اطمینان از عنکبوت پشتیبانی X.
◎ در یک استفاده فوق العاده باریک تنها یک AA باتری را ندارد.
◎ اگر محصولات با عملکرد منبع تغذیه خارجی، آن است که ممکن است در رابطه با باتری ساخته شده است، برای زمان ضبط ضبط و به طرز چشمگیری گسترش است.
◎ همچنین با اتصال دهنده برای شارژ تلفن همراه + آیفون / آی پد / آی پاد پشتیبانی از سه حامل به منظور افزایش سودمندی بیشتر می آید.
◎ را می توان در تمام اوقات به اجرا درآمد، باریک و قابل حمل چند منظوره شارژر واقعا مفید است.

من فکر می کنم یا آن را نمی S آسان برای استفاده از پشتیبانی از باتری.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد