gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

آسان برای تنظیم مانیتور دوربین بی سیم کوچک

مجموعه ای از دوربین های ارزان جمع و جور است و مانیتور به راحتی می توان برای نظارت داخل هر کسی استفاده می شود.
استفاده از دوربین های نظارت برای اتاق کودک، مراقبت های پرستاری، حیوان خانگی.
اگر چه من با شرایط مختلف هر کدام، و برخی چیزهای دیگر فکر می کنم.

عملیات از راه دور تا فاصله 300M در تولید کننده صفحه نمایش، من فکر می کنم من باید تمام حق در یک خانواده معمولی در ژاپن فاصله است.
یا شما آن را در مانع بر سر راه تغییر، خوب، آن را به طوری حتی یک دهم تولید کننده صفحه نمایش 30M است.

شرح مورد
اقلام مورد نیاز برای یک کودک مراقبت از مادر!
از آنجا که شما چشم در کودک را حفظ کند، مانند وقتی که در خانه، آن را بی خطر!
◆ اتمام کودک گرانبها از یک مکان از راه دور!
◆ کنترل دوربین از مانیتور بالا، پایین، چپ، و راست در دست!
همچنین بررسی وضعیت یک اتاق تاریک
◆ OK با قابلیت دید در شب مجهز شده!
◆ گریه نوزاد می تواند مجهز به بلندگو چک!
◆ مانیتور آسان برای حمل در میان از حمایت داخلی باتری!
◆ را اتخاذ کرده است و رقص، و غیره برای جلوگیری از استراق سمع.
◆ طراحی شده است برای جلوگیری از سردرگمی با رادیو دیجیتال.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد