gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

با استفاده از دوربین های کوچک X-(پایه)

در واقع، دوربین با کیفیت بالا جمع و جور، اگر شما از فروش طولانی مدت زمان ضبط، نوع کارایی بالا، آنچه شما استفاده می شود هر؟

بنابراین در حال حاضر من یک نگاهی به نظرات طولانی مدت زمان ضبط با کیفیت بالا دوربین کامپکت دوربین فیلمبرداری جمع و جور بود.


"برای جلسه از جلسه"

"من می خواستم نگاهی به دوربین آگاه نیست

"برای نظارت، از قبیل دزدی"

"ما به ضبط فیلم از سخنرانی، که می تواند در یک اتاق تاریک ضبط می خواهم"

"به منظور بررسی اینکه آیا وجود دارد که قرارداد اشتباه است."

"استفاده در کلاس درس"

"برای پژوهش از مهمان نوازی از رقبای خود"

شواهد از فساد "

"برای کسب اطلاعات به کار می کنند."

"شرکت کنندگان در کنفرانس، مانند زمانی که مردم و تبادل کارت های کسب و کار، برای نام ها و چهره شده اند دیگر به یاد داشته باشید"

"از آنجا که به یاد داشته باشید، نام مشتری

"مروری بر مجموعه مقالات کنفرانس در یک زبان خارجی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد