gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

تهویه هوا نوع کنترل از راه دور دوربین های جاسوسی عنکبوت X (M-924)

این نوع مورد علاقه از دوربین های جاسوسی است.
آن را در کنترل از راه دور در دیواره های داخلی مطبوع است.
است یک دوربین جاسوسی که ARU با دوربین متهم وجود دارد.
صحبت از سطح دیوار از استتار دوربین من از نوع قلاب ضرب مانند لباس های جریان اصلی بود، اما من یک اندازه بزرگ به بیش از این اندیشه.

پس از آن از دیوار نوع ساعت، دوربین های جاسوسی در خانه آمد به تازگی، آن را نیز می توانید در محل کار مورد استفاده قرار گیرد.

این بار، به خوبی مطبوع به نوع کنترل از راه دور.
برای اینکه قادر به تنظیم ارتفاع نصب و راه اندازی، مشخص به راحتی جا به ارتفاع چهره انسان است.
انکار ناپذیر من شواهد را ترک کنند.
علاوه بر این من می تواند دوربین های جاسوسی کنترل از راه دور در یک کنترل متفاوت از راه دور به کار گیرند.
به هر حال، آیا هنوز هم تصاویر در فیلم تیراندازی مدل های حرفه ای را ندارد.
میکروفون با من مجهز می تواند تصویری از صدای در را نجات دهد.

تصویب لنز 1080P! با کیفیت بالا و با کیفیت بالا کامل HD!
سهولت برجسته استفاده و طراحی ساده با تاکید بر عملی!
کنترل از راه دور با کنترل از راه دور اختصاص داده شده! صلح از ذهن تیراندازی در هر زمان!

می توان از تصاویر زنده گرفته شده به جزئیات! دستیابی به کیفیت بالا کیفیت تصویر FULLHD!
لنز می تواند زاویه عکسبرداری در پرتره به دلیل وجود دارد در مرکز جلو!
صلح از ذهن در عملکرد ضبط خودکار شروع به ضبط طور خودکار زمانی که قدرت روشن است!
زاویه لنز من را می توان با یک پوشش برای نصب دیوار با عمق یدکی تنظیم!
کنترل از راه دور را می توان با کنترل از راه دور اختصاص داده شده عمل! همچنین به مشکل ناگهانی مربوط!
ساده کنترل از راه دور با طراحی ساده با عملکرد نیاز محدود!
ساخته شده در حافظه، مقدار زیادی بلامنازع بزرگ ظرفیت 16GB ساخته شده است در!

بهبود فایل زمان انتقال به خسته کننده، فایل انتقال سریع مکاتبات!