gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

gskykatatumuri

من فکر می کنم جالب و آیتم را دیده اند.

دوربین کوچک چراغ جلو دوچرخه

چه چراغ قوه مینی نوع چراغ قوه دوربین کوچک به صورت مجتمع هستند.
با این حال، این معنی است که لنز پنهان است و همچنین، استتار نیست. ،
لنز و نور با دو وضوح مجهز شده است.
گفتن دوربین های جاسوسی، از آن متفاوت است.
وزن حدود 92g (طول، عرض، ضخامت) است در مورد 9cm × 5.5cm × 3.5cm در اندازه جمع و جور است.
من فکر می کنم به اندازه امکان، وزن نیز معمولا ادامه می دهند.
فاصله است که می تواند با نور تحت تابش یک مشکل است، اما نوشتن نیست.
اگر استفاده می کنید، مانند امنیت، به خاطر یک دوربین جمع و جور چراغ قوه با عالی تر وجود دارد، بیش از آن محل خوب است.
اگر هر چیزی، دلبستگی از دوچرخه به دلیل همراه با، به عنوان چراغ دوربین و دوچرخه.
این به این معنی است که من می توانید استفاده کنید به عنوان یک ضبط درایو برای یک دوچرخه را می توان در شب گرفته شده است.
از آنجا که 120 وجود دارد درجه زاویه دید دوربین، کافی است.
با این حال، من به عنوان خوب به عنوان یک نرخ فریم ضبط دیسک است بنابراین تا 30fps.
I اگر خوب تعجب می کنم چرا که این دوچرخه است.
من فکر می کنم که دارای یک باتری به دلیل آن 280 دقیقه بر روی یک شارژ کامل است، و می تواند مدت شگفت آور زمان طولانی ضبط، اما احتمالا باید دولت است که شاید، نور پوشیده نیست.
شما باید کوتاه تر ارسال روشن. نوشته نشده است.
من هم به صدا را در میکروفون همین دلیل چوب.

I روشن تاریکی قدرتمند تابش! امنیت از شب، چراغ جلو دوچرخه!
آنودایز قرمز پایان با کیفیت بالا پر از مفهوم کیفیت!

می توان از این ویدئو گرفته تا جزئیات ترد! I تحقق بخشیدن به کیفیت HD با کیفیت بالا!
آیا می شود با یک ویدئو در 30fps صاف علاوه بر کیفیت بالا ویدئو HD ضبط شده!
نور فلش، مربوط به تغییر حالت از قوی و ضعیف، چشمک زدن!
I نقشی فعال به عنوان یک ضبط درایو برای موتور سیکلت در سکو ها شامل!
نرم افزار پخش موسیقی MP3 برجسته! گوشی تلفن بلندگو بدن سازگار با هر دو!
این عملیات ساده از امداد رسانی برای مبتدیان عمل ساده!
بهبود زمان انتقال فایل خسته کننده، پشتیبانی انتقال فایل با سرعت بالا!
تولید مثل صدا و با کیفیت بالا روشن تصویب بلندگو میکروفون!

صفحه نمایش به راحتی قابل تنظیم از تاریخ عکسبرداری و زمان!